Óóó, én bemutatok ennek a világnak,
Valaki ma esküszik csak a piának,
Valaki úgy gondolja, hogy hiába él,
Meggondolatlanul fél...

De én maradok inkább a cigimmel,
Mint egy ócska nővel tekerjem el!
Pénzem kevés, esélyem nincs,
Marad hát csak ez a láda kincs!
Amiben Te is megférsz, ha úgy akarod!
Mindenem az amit az Isten adott!
De jól jársz velem, ezt hidd el nekem!
Mert nálam máshogy mutat ez a szerelem!

Az élet az öröm, a sex a drog!
Ez mind ami engem megfogott,
Az élet kevés esélyem nincs!
Marad hát nekem ez a pár kincs!

Óóó, megiszom inkább az egészet!
A többit tudom Te majd bevégzed!
Én elmegyek innen Te csak áldogállj!
Az élet úgyis csak egy nagy kuplerály!
Amiben Te is megférsz, ha úgy akarod!
Mindenem az a mit az Isten adott!
De jól jársz velem, ezt hidd el nekem!
Mert nálam máshogy mutat ez a szerelem!

Mondom élet az öröm, a sex a drog!
Ez mind ami engem megfogott,
Az élet kevés esélyem nincs!
Marad hát nekem ez a pár kincs!

 

Rómeó Vérzik

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvukk.blog.hu/api/trackback/id/tr612087320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása